NEWS TIMP LIBER

Cum să devii mai înalt/înaltă! Exerciții pentru creșterea în înălțime!

romanii-au-crescut

Înălțimea este un factor care crează probleme de încredere pentru mulți oameni! Pentru cei care își doresc să adauge câțiva centimentri în plus există câteva exerciții simple pe care le pot folosi pentru a devein mai înalți/înalte.

Aceste exerciții pentru creșterea în înălțime sunt bine de făcut două ori pe zi: dimineața siseara. La fiecare exercițiu câte 2-3 serii a câte 10-15 repetări.

Dacă nu ai timp de 2 ori pe zi îti recomand să le faci seara.

Ca timp îți va lua 20-25 minute maximum.

Exerciții pentru partea superioară a corpului!

Este implicată doar partea superioară a coloanei vertebrale.

  1. Umerii în față , bărbia o tragem spre piept. Apoi umerii și capul le îndoim de 15 ori în față și 15 ori în spate.Pentru fiecare mișcare 6 secunde. Bărbia atinge pieptul ,fără să o ridicăm ne tragem spre burtă, partea de sus a coloanei ar trebui să se curbeze, și tot timpul ăsta tragem umerii în față.Fără pauză trecem la aplecările în spate. Respirația – când dăm capul înainte expirăm , când îl ridicăm inspirăm.

 

  1. Ridicarea și coborârea Capulnemișcat ,coloana dreaptă .Coborând umerii mâinile le tragem cu putere în jos.La fel facem și când ridicăm umerii în sus. Numărul de repetări: 20 in fiecare directie.

111111111111111111111Rotirea mâinilor a câte 15 ori în fiecare direcție. Imaginați-vă o locomotivă cu aburi. Transformăm umerii în roți și începem mișcarea treptat, fără grabă. Respirați fără efort!

  1. Aplecări în părți , mâinile pe trunchi. Exercițiul se face din picioare. Cu mâna dreaptă încercați să ajungeți la călcâiul drept, cu mâna stângă la călcâiul stâng. Cate10 mișcări în fiecare direcție și fiecare mișcare durează 5-6 secunde. Când ne aplecăm expirăm!

222222222222222222222

 

Exercitii pentru partea toracică și lombară.

  1. Aplecări în față, cum am încerca să atingem nasul de abdomen. Exercițiul se execută așezat pe scaun, cu mâinile ne ținem de scaun și tragem capul spre abdomen. În timpul efortului expirăm. Pentru fiecare mișcare 5 secunde , în total 10 mișcări. După tragem capul spre spate.
  2. Rotirea coloanei vertebrale. Spatele și capul sunt în linie dreaptă. Rotim umerii și capul spre stânga la maximum și începem să facem mișcări oscilații, încercând să acaparăm câțiva centimetri în plus. În fiecare direcție facem de două ori a câte 15 mișcări. Pentru fiecare mișcare avem 20 de secunde la dispoziție și câte o secundă pentru oscilație (adică 20 oscilații pe mișcare).

333333333333333333333333

Exercitii pentru partea de jos a coloanei.

  1. Se execută în picioare.

Picioarele le ținem la lățimea umerilor, pumnii la nivelul rinichilor,coatele le apropiem maximum unul de altul. Începem să ne aplecăm treptat pe spate, când simțiți că nu merge mai departe, începem să facem mici oscilații. Exercițiul se face de două ori a câte 15 oscilații.

4444444444444444444444444

  1. Se execută așezat jos, mâinile le punem în părți și începem îndoirea în față,când coloana nu ne lasă mai departe, începem să facem oscilații pentru a câștiga măcar câțiva cm în plus. Normal ar fi să ajungi cu nasul la genunchi, dar nu te speria dacă nu îți iese, cu timpul o să reușești.

55555555555555555555555555

  1. Se face exact ca exercițiul 1 doar că în acesta mâinile le ridicăm în sus.
  2. Aplecări în părți cu mâinile ridicate. Exercițiul se face din picioare. Cu mâna dreaptă încercați să ajungeți la călcâiul drept, cu mâna stângă la călcâiul stâng. Câte10 mișcări în fiecare direcție și fiecare mișcare durează 5-6 secunde. Când ne aplecăm expirăm aerul.

SURSA: Fit4sport

About the author

Alexandru Dăscălescu

Leave a Comment