BUSINESS

Face BANI din hainele care îi scot în evidență pe TINERI

11144905_1636696903264833_8069027694452169100_o
Scris de: Alin Pătru

Tinerii au fost întotdeauna atenți la cum se afișează în public, iar cei cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani cumpără cel puțin un articol de îmbracăminte o dată la două luni.

Andrei Cornea, este un tânăr de 21 de ani care a mizat pe acest lucru când și-a deschis propriul business cu articole de îmbrăcăminte pentru cei care vor să arate exact ca în cele mai cool clipuri muzicale ale momentului. Ideea a venit atunci când un colet cu haine, comandat de peste hotare, a întârziat 3 luni. A realizat rapid că nu este doar problema lui și a decis să profite de acest lucru, înființând propria companie, în capitală.

Chetă pentru a deschide afacerea

“Nu am avut banii pentru investiția necesară, așa că am decis să vorbesc cu toți prietenii care ar vrea să investească într-o companie care să ne ofere nouă, tinerilor, cele mai moderne articole vestimentare la un preț bun, însă calitatea să fie factorul care ne diferențiază de alte business-uri de acest gen”, a declarat pentru EVZ, Andrei Cornea, cel care are titulatura de CEO al Seen. Nu a durat mult, iar logo-ul a fost creat, materialele comandate, a fost închiriat un atelier și un designer vestimantar s-a ascotiat cu tinerii.

“Numele a venit de la dorința tinerilor care vor să arate bine

Numele companiei (în limba română se traduce “observat”) vine de la faptul că nimeni nu cumpără haine pentru a nu arată bine și a fi remarcat de cei din jur, spune Andrei. Cu toate acestea, tânărul a rămas surprins când și-a văzut hainele purtate pe stradă în miezul zilei prin capitală.

Prima comandă a venit de la DJ

Andrei și-a promovat primele tricouri din colecție pe Facebook. Spre surprinderea sa, prima comandă de tricouri a venit din partea unora dintre cei mai cunoscuți DJ din România care au vrut să poarte în exclusivitate primele produse Seen. Dj Optick, Cristi Stanciu, Liviu Hodor și Marc Rayen au purtat pe scena Liberty Parade tricourile sale, fiind urmați de cei care au urcat pe scenă la Sunwaves precum Mahony,  iar de atunci pagina de Facebook a crescut cu zeci de like-uri și comenzile par să vină din ce în ce mai des.

 

About the author

Alin Pătru

Leave a Comment